MARTURII NUNTA, BOTEZ, ANIVERSARI, PETRECERI TEMATICE

marturii botez

Dupa cum am anuntat si pe pagina mea de facebook, zilele trecute am tot cautat noutati in domeniul culinar si am gasit astfel de minunatii foarte moderne si cautate in strainatate. Am fost foarte incantata si mi-am propus sa realizez si eu acesti biscuiti cu unt, decorati cu royal icing. In afara faptului ca sunt foarte frumosi si haiosi au si un gust foarte bun. In timp ce-i decoram nu am rezistat tentatiei si am mancat 2-3🙂
Vreau sa mai mentionez ca se pot face multe forme si decoruri. Eu am facut pentru nunta si botez, ca sa va puteti face o idee despre ce este vorba. Sunt impachetati individual si se vand la bucata.

marturie nunta
marturii botez1
marturie nunta2
marturie botez
marturii botez2
marturie nunta1

Lasă un răspuns

Iulie 2013
L M M M V S D
« Iun   Aug »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 15 urmăritori

