COVRIGI CU SARE

covrigi1

Inca din copilarie mi-au placut foarte mult covrigii. Cand i-am facut, am fost foarte incantata de rezultat si nu am rezistat tentatiei de a face cateva fotografii. Avand in vedere cate covrigarii sunt acum pe piata nu cred ca o sa am multe comenzi pentru acestia, insa am vrut sa impart cu voi rezultatul, pentru ca au iesit foarte frumosi si gustosi. Reteta o am de pe un site din SUA si a fost ca un experiment pentru mine ca sa vad daca se aseamana cu cei din comert. In final pot spune ca au fost asemanatori si mi-au placut foarte mult.
covrigi2
covrigi

Lasă un răspuns

Iulie 2013
L M M M V S D
« Iun   Aug »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 14 urmăritori

