Negresa (de post)

negresa1

Am facut aceasta prajitura dupa o reteta luata dintr-o revista. A fost reusita. Blatul iese pufos, aromat si se potriveste de minune cu glazura si cu nucile. Pentru ca a fost prima data cand am facut aceasta negresa, am respectat cap coada reteta din revista, dar dupa parerea mea si a celorlalti degustatori, merge putin modificata. Glazura, in reteta originala se face cu zahar tos dar este de preferat sa se foloseasca cel pudra pentru ca prima varianta nu are timp sa se dizolve complet si se mai simte printre dinti. La fel de bine se poate inlocui cu glazura de ciocolata. O ultima modificare este adaugarea unei mici cantitati de sirop. Acestea fiind spuse puteti sa priviti rezultatul.
Va astept comenzile pe adresa: prajituridelairinuca@yahoo.ro
negresa2
negresa

4 comentarii (+add yours?)

  1. ...
    Apr 25, 2013 @ 17:55:56

    si reteta nu ne-o dai?

    Răspunde

    • prajituridelairinuca
      Apr 25, 2013 @ 18:25:28

      Dupa cum am mai spus, am realizat acest blog cu intentia de a-mi face un fel de catalog de prezentare. Pana acum nu am postat retete, doar imagini cu dulciurile pe care le gatesc, insa am sa fac o exceptie si scriu aceasta reteta. Am scris si in articolul de prezentare ca reteta este dintr-o revista si eu as face mici modificari, tu o poti face cum doresti pentru ca rezultatul este oricum delicios.
      Ingrediente pentru aluat:
      – 250-300 ml apa minerala;
      – 250 g zahar pudra;
      – 100 ml ulei;
      – 4 linguri gem de prune;
      – 3 linguri cacao;
      – 600 g faina;
      – 1 plic praf de copt.
      Ingrediente pentru glazura:
      – 5-6 linguri zahar (pudra);
      – 3 linguri cacao;
      – 1 lingura ulei;
      – 3-4 linguri apa clocotita;
      Pentru decor: 150 g nuci pisate.
      Pregatire:
      Pentru aluat se amesteca faina cu praful de copt, torni apa minerala, adaugi zaharul,uleiul,gemul si cacaua. Amesteci bine toate ingredientele si pui aluatul intr-o tava tapetata cu ulei si faina. Coci prajitura in cuptorul preincalzit intre 30 si 40 de minute. ( Mie, aluatul mi-a iesit ca si coca pentru paine, poate putin mai moale, si l-am pus intr-o tava medie de 20×30 cm).
      Pentru glazura amesteci pe baie de abur cacaua cu zaharul si apoi adaugi uleiul, apa fierbinte si amesteci continuu. O pregatesti imediat dupa ce prajitura s-a racit, altfel risti sa se inchege inainte de a o intinde.
      La final se adauga nucile pisate.
      POFTA BUNA!

      Răspunde

Lasă un răspuns

Aprilie 2013
L M M M V S D
« Mar   Mai »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 15 urmăritori

