Tort Visinel

t visinel3
Visinel are blatul clasic cu cacao pe care l-am insiropat cu compot de visine. Fructele din compot le-am folosit pentru realizarea cremei. Daca va plac visinele dulci acrisoare cu siguranta aceasta crema este o minunatie pentru papilele gustative. Crema este facuta dupa cum am mai spus cu visinele din compot si smantana dulce. Decorul l-am realizat cu capsuni trase prin ciocolata si am imbracat peretii cu frisca si putina ciocolata alba si neagra. Deja am primit feedback din partea clientei :”A fost minunat,dulce-acrisor, insiropat iar crema delicioasa. A avut tot ce-i trebuie!”

t visinel1
t visinel2
t visinel

Lasă un răspuns

Martie 2013
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 15 urmăritori

