Tort Tavi

tavi3
Acest tort este rezultatul primei mele incercari de a modela diferite forme dulci. Deoarece pasiunea celui caruia i-am preparat tortul este tenisul de masa, am ales sa decorez tortul cu palete de ping pong si o minge. Avand in vedere ca este prima data cand am modelat decor pentru tort, cred ca rezultatul este ok. Data viitoare o sa arate si mai bine. Daca voi mai avea comenzi pentru torturi decorate cu tot felul de figurine dulci, cu siguranta va voi prezenta torturi din ce in ce mai aspectuase. Despre gust pot sa spun ca a fost o minunatie. Am facut un blat clasic de vanilie, insiropat cu sirop de rom si l-am umplut cu crema de trufe cu multa ciocolata. Pentru comenzi si detalii va astept la adresa: prajituridelairinuca@yahoo.ro

tavi1
tavi

4 comentarii (+add yours?)

  1. Camelia
    Feb 20, 2013 @ 13:48:17

    E aspectuos si acesta, felicitari!
    Am avut si eu o incercare similara, dar esuata, din pacare, nu cu palete de ping-pong ci cu o racheta de tenis….Pana la urma am fugit pana la cofetarie si am dat comanda de un tort mousse care a fost apreciat.
    Chiar, sunt curioasa, cat ti-a luat sa faci primul tort cu forme dulci modelate?

    Răspunde

    • prajituridelairinuca
      Feb 20, 2013 @ 17:30:24

      Multumesc, Camelia! Nu mi-a luat foarte mult sa-l fac deoarece paletele de ping-pong se pot realiza foarte usor dupa un model original. Daca aveam de realizat papusele sau animalute cu siguranta as fii muncit multe ore, pentru ca sunt migaloase si se compun din mai multe parti. Pasta de zahar se realizeaza cam in 10-15 minute, plus timpul cat sta la frigider (poate sta si peste noapte ). Blatul si crema sunt gata si ele cam in 2 ore. Deci ca sa fac tortul si sa-l asamblez mi-a luat cam 3 ore iar pentru decor am lucrat 1 ora. Este adevarat ca se pierde mult cu timpul in care astepti sa se raceasca blatul, crema si sa fie gata de modelat pasta de zahar.
      Sa nu te descurajezi daca nu-ti iese din prima pentru ca practica ne perfectioneaza🙂

      Răspunde

      • Camelia
        Feb 21, 2013 @ 15:29:22

        Clar se pierde mult timp cu asteptatul, tocmai de-aia mi-am luat un televizoras mic in bucatarie:P
        Oricum 4 ore e OK, mai ales ca ai facut in premiera figurinele:)

      • prajituridelairinuca
        Feb 21, 2013 @ 15:44:56

        Este o idee buna cu televizorul, dar eu nu prea mai am spatiu asa ca-mi pierd timpul rasfoind reviste.

Lasă un răspuns

Ianuarie 2013
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 15 urmăritori

