Tort Karob

karob2
Un tort minunat, frumos si foarte gustos. Am facut un blat pufos de vanilie pe care l-am insiropat cu sirop caramel. Pentru interior am preparat doua feluri de crema. Am facut o crema delicioasa de portocale prin care am adaugat si bucati mari de portocala si cea de-a doua crema a fost una de karob cu nuci. L-am imbracat intr-un strat subtire de crema karob si apoi multa multa ciocolata. Decorul a fost simplu, cu flori din ciocolata alba, o danteluta din mure si am scris urarea cu perlute de zahar. Pentru comenzi si detalii va astept la adresa: prajituridelairinuca@yahoo.ro
karob

Lasă un răspuns

Ianuarie 2013
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 14 urmăritori

