Tort Raffaello

t raffaello5
Acest tort este o bomboana raffaello mult mai mare. Primul pe care l-am facut a fost pentru nasica mea Mina, care a implinit de curand 3 anisori. Stiam ca-i plac bomboanele raffaello si asa mi-a venit si ideea tortului. Al doilea, l-am facut pentru nepotelul meu Davide, care o sa implineasca in decembrie 2 anisori. L-am facut in avans pentru ca este departe de mine si mama mea a plecat sa-l vada, asa ca am profitat sa-i trimit si tortuletul. Cel din imagini are 1 Kg si pot spune ca este un tort foarte gustos. Priviti si poftiti la comenzi!
t raffaello3
t raffaello
t raffaello4

Lasă un răspuns

Noiembrie 2012
L M M M V S D
    Dec »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 14 urmăritori

