Cornulete cu Cascaval

cornulete casacaval
Simple dar totusi foarte gustoase. Reteta o am de la mama mea, de altfel majoritatea retetelor sunt de la ea, caci este o bucatareasa foarte iscusita si am avut de unde invata multe lucruri. Gustul se aseamana foarte mult cu cel al saratelelor si sunt usor fragede. Cele din imagine le-am facut pentru o prietena si din dorinta de a fii cat mai gustoase am pus in interior mai mult cascaval. Gustul a fost bun, doar ca partea de jos s-a intarit mai mult datorita faptului ca s-a topit cascavalul si in contact cu aerul a devenit crocant. Sper ca i-au placut.
Va astept si pe voi sa comandati aceste bunatati si sa le savurati impreuna cu o bere.

Lasă un răspuns

Noiembrie 2012
L M M M V S D
    Dec »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te altor 14 urmăritori

