Prajitura Irinuca

irinuca2
Aceasta prajitura mi-e foarte draga mie pentru ca reteta o am de la o matusa din Cluj, la care tin nespus. Am denumit-o Irinuca pentru ca in momentul cand am preparat-o prima data cu matusa mea, am intrebat cum se numeste si mi-a spus sa o denumesc cum doresc eu. Este o reteta ungureasca. Cine adora nucile, cu siguranta se va indragosti iremediabil de acesta bunatate. In compozitia blatului se adauga nuci, apoi urmeaza un strat dulce de bezea, putina crema de cacao si pe deasupra din nou nuca macinata, sau nuca de cocos. In imagini, eu nu am mai avut nuca macinata si am pus nuca de cocos. Rezultatul este un desert irezistibil :)
irinuca
irinuca1

2 thoughts on “Prajitura Irinuca

Lasă un răspuns

